Blogitekstien tekijänoikeudet säilyvät allekirjoittaneella. Verkkomaailmassa toisten tekstien kopioiminen on erittäin helppoa, muttei kuitenkaan sallittua. Toisten blogikirjoituksia ei saa kopioida myöskään sellaisenaan vailla lähdeviitettä. Jos aijot linkittää tekstini tai blogini muille sivuille, niin ilmoitathan siitä etukäteen, jotta voin varmistua käyttötarkoituksesta. Pitäisin sitä hyvänä tapana.

maanantai 22. elokuuta 2011

Läsnäolotodistus saapui vihdoinkin!

No niin, nyt sain sitten tilattua netin  kautta VR:n (Lue: Venaa Rauhassa) menopaluuliput Joensuuhun orientaatiopäiville, kun se läsnäolotodistus, joka oikeuttaa VR:n ja Matkahuollon yhteiseen opiskelijakorttiin, oli tullut postissa. Tuo läsnäolotodistus on mun backup-plan, koska elättelen toivoa, että se mun Lyyra-kortti, josta tuli mulle jo mailiin ilmoitus, että se on valmistunut, niin saisin sen ennen 31.08. Jouduin nimittäin lähettämään Yliopilaskunnalle (siis Itä-Suomen)  kirjekuoren, jossa on sisällä toinen palautuskuori, että laittavat sinne mun valmiin Lyyra-kortin sekä lukuvuositarran :D Saa nähdä, että tuleeko se Lyyra kortti jo tällä viikolla postin mukana ;) Jos se kortti ei oo tullut tuossa palautuskuoressa siihen mennessä, niin sitten käyn hakemassa tuon läsnäolotodistuksen avulla sen VR:n ja Matkahuollon yhteisen opiskelijakortin kuvan kera, ennen junamatkaa :)

Eli orientaatiopäiviä varten:

Majoitus: Check
Junaliput: Check

Millainen se työskentelyhytti on, onko teillä kokemuksia? Nimittäin mä buukkasin itselleni sellaisen menopaluulle ;)

Niin ja sitten vähän ilouutisia työpaikalta. Nyt kun mulla alkoi se tutkinto-oikeus, niin mun palkkaakin hilattiin ylöspäin ;)  Mun työnantaja sanoi, että seuraavan kerran sitä tarkistetaan sitten keväällä, että missä vaiheessa mun opinnot ovat, että tuleeko se kandi ulos vai ei ;) Normaalit indeksikorotukset tulevat totta kai joka vuosi, mutta olihan tuo kiva juttu, kun nyt se sitten toteutui. Siitähän oli puhetta jo vuoden alussa, kun selvittelin mun opintoja työnantajalle ja on oikeasti todella mukavaa, kun he tukevat ja joustavat :). Sain nimittäin juuri varmistettua, että saan kaikki tenttipäivät kokonaan vapaaksi syyskuusta lähtien ja vielä palkallisena ;) Miinuspuolena on tosin se, että joka suorituksen jälkeen joudun työnantajalle kiikuttamaan arvosanan. Se on nimittäin niiden kontrolli siitä, että olen todella käynyt ko. tentissä ja olen saanut "ansaitusti" vapaapäivän. Ei tosin ollut mitään puhetta siitä, että mitäs sitten jos tulee se hylsy?!? :D

Mun pitää vielä erikseen anoa kolme perjantaipäivää marras-joulukuussa vapaaksi, kun mulla on se Ympäristöoikeuden viikonloppukurssit Hämeenlinnassa. Kyllä se työn ja opiskelun pystyy yhdistämään ainakin meidän työpaikalla mukavasti :)

Parin tunnin päästä alkaa se tentti, johon en oo kunnolla edes valmistautunut, huhuh! :) varmasti menen uusimaan sen, jos siitä tulee alle kolmonen  ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä asiallinen viesti.