Blogitekstien tekijänoikeudet säilyvät allekirjoittaneella. Verkkomaailmassa toisten tekstien kopioiminen on erittäin helppoa, muttei kuitenkaan sallittua. Toisten blogikirjoituksia ei saa kopioida myöskään sellaisenaan vailla lähdeviitettä. Jos aijot linkittää tekstini tai blogini muille sivuille, niin ilmoitathan siitä etukäteen, jotta voin varmistua käyttötarkoituksesta. Pitäisin sitä hyvänä tapana.

keskiviikko 31. elokuuta 2011

On the way...

Olen juuri matkalla Joensuuhun, eikä tässä VR:n (venaa rauhassa) työskentelyhytissä ole edes pistorasiaa, johon saisi läppärin kiinni. Kyllä tuossa viereisessä 4 hengen työskentelyhytissä on KAKSI pistorasiaa, heh! Onneksi mun akku sentään kestää tässä sen 4h! :) Laitan illalla kuvia, kunhan pääsen perille.

Ja olen oikeasti yllättynyt, että mokkula toimii moiteettomasti koko ajan junassa. Olin ennakkoon kuvitellut, että se pätkisi koko ajan. Niin, olihan sitä opiskelijakorttia kiva vilauttaa konnarille, heh! :)

PS. jos mun akku jostain syystä tilttaa, niin suunnittelin tuossa, että viritän akkujohdon tuohon toiseen hyttiin, niin saan sieltä sitä virtaa ;) Kyllä hätä aina keinot keksii. Tuossa on vaan se vaara, että ihmiset voivat kompastua johtoon, kun se menee maata pitkin...

1 kommentti:

Jätä asiallinen viesti.